Saturday 11 February 2012

greenlight . weee :D


selamat hari sabtu . weee :D .

 sihat semua? naa . lama kan ilyia tak hupdate belog terchenta ni? haha . agak kebusy an . lalala . hihi . petang ni , ada masa sikit . ilyia nak cerita apa yang patut ilyia cerita . weee . ready kah?
# ayat ilyia kenapa macam pelik lagi baku serta hairan? kan? perasan tak? -,-' . uhhh . abaikan . abaikan . 

jom mula . weeee :D

#1
minggu ni ilyia dah mula latihan kawad kaki untuk pertandingan kawad kaki peringkat daerah yang  dikatakan bulanempat ni dah lawan . uhhh . tahun yang membebankan . -,-' . terpaksa pikul tanggungjawab ketua komander . ala . yang bagibagi arahan tu . tahu kan ? hihi . # angguk walaupun anda taktahu . tapi ilyia rasa korang tahu la . kankan? . 

#2
isnin ni ilyia dah mula jejak kaki turun gelanggang latihan olahraga . uhh . fening fening . bulan3 mssd batupahat dah mula beroperasi . mati lah . mana satu nak p training olahraga . mana satu nak latih budakbudak kawad semua . nasib kawan ilyia sudi tolong ilyia ajar budakbudak kawad . thanks hawa . hihi

#3
hari jumaat . waaaa . hari paling 'best' kot? haha . first time untuk tahun 2012 . ilyia menyaksikan satu show . FOC seyhh . pernah tengok buku terbang dari dalam ke luar kelas? weee :D . ilyia dah kena lah seyhh . sumpa best . haha . bukan ilyia sorang je tau yang kena . kawan ilyia yang lain pown kena . lalalaa . ramairamai buat correction kat luar kelas . sumpah syokk . buat hw sambil menikmati panorama yang indah lagi awesome . haha # ayat takboleh belah .  -,-' . yang takberapa nak best : budakbudak lalu sakan gelakkan kiteorang . alahaii . jeles la tu kan . korang mana pernah kena lempar buku luar kelas . lagi buat hw luar kelas sambil menikmati panorama yang awesome?  kankan? helllo . kami ni bakal PELAJAR CEMERLANG SPM 2013 . tu yang kena lempar buku segala bagai . korang ada? tak ada kan? wekk . jangan jeles :p . lalala

#4
alhamdulillah . ilyia dah laksanakan nazar yang ilyia niat kan akhir tahun lepas . dah berjaya lunaskan apa yang patut ilyia lunaskan . syukur sangatsangat . hihi . (Y)

#5

weee . yang ni . yang ni kan . ada kaitan dengan danish zainuddin . hihi . semalam kan . time buka puasa . ilyia berbual dengan ibu . tibatiba kan . hihi 

ilyia tercakap kat ibu :
ibu . Danish kan . dia ____________________

lepas tu ibu cakap :
danish? danish kan dah ada makwe lain

ilyia balas :
lorh? akak lah makwe dia . # sumpa ayat ni taksengaja keluar dari mulut ilyia -,-'

lepas tu ibu diam je . ilyia ingat ibu marah . tapi

bertuah punya budak . bukan nak cakap awal awal . patut lah muka berseri je bila si Danish tu mesej kau .

uhhh . hanya mampu tersengih menayang gigi yang comel . hahaha

ilyia tengok muka ibu cool je . takmarah pown? rasa dah dapat GREENLIGHT kot? haha . serius . muka ibu sama macam ilyia bagitahu dia yang ilyia dah ber'kawan' dengan fariz ex ilyia dulu . haha . awesome meyhh . alhamdulillah . lega bila dah bagitahu ibu . lagi lega bila ibu takbantah . mungkin dia tahu kott Danish sama macam fariz . haha # padahal tak pernah jumpa pown lagi . hihi . terimakasih bu . :D

happy? suka? gembira ke? naa . semua ada . :D . ceria je hari ni . maklum lah dah dapat restu . hihi . mak D pown dah tahu pasal kami . dan . haha . tengok gaya ayat pown dah tahu . kankan . :D . hihi

uhhhh . SPEECHLESS 

awak . dekat seremban jaga diri baikbaik kay . saya risau bila awak dah bukak cerita pasal hamba allah tu . serius sayang . awak . saya percaya awak . saya yakin awak tak kan buat benda yang boleh buat saya hilang kepercayaan kat awak . kan kan? saya pown janji akan buat benda yang sama macam awak buat tu . saya janji saya takkan CURANG dengan awak . ini janji saya . cukuplah saya ada MUHD DANISH seorang . buah hati pengarang jantung belah kiri saya . saya perlukan awak sampai saya tua . 

'ya allah . aku mohon ya allah . pelihara hubungan aku dan muhd danish sebaik mungkin ya allah . KAU tetapkan hatinya terhadap diriku . pelihara dirinya dari sebarang kesulitan . permudakan segala urusannya ya allah . lancarkan lah semua kerjakerja yang dia lakukan ya allah . mohon ya allah .'

aminn . # sambil raup tangan kat muka . 

sayang . moga hubungan kita ni kekal sampai bilabila . sampai awak jadi atok dan ilyia jadi nenek . ea? saya sayang awak yang teramat sayang :D

terasa macam jiwang? hihi . memang pown . hahaha :D

terimakasih ya allah atas rasa cinta ini . sungguh . ilyia menghargai anugerah yang KAU berikan pada ilyia kali ni ya allah . alhamdulillah 








No comments

© Bunga Liar
Maira Gall