Saturday 21 April 2012

this is what we call friends never end ♥



satu fakta yang benar lagi soheh . aku rindukan korang semua :')


ingat time ni? haha . pasca pmr . pipi comot semua main treasure hunt :')


jakun kan kita dalam tandas ni . bersih gila sehh tandas dia . rasa nak baring je dalam ni . kann? :')


ingat lagi masa ni? kali pertama kita pakai baju ni samasama . aummm . time bru keluar dari kilang lagi tau . haha



ya allah . masa ni masa yang paling menyeronokkan . kan? kita ho ha ho ha macam orang tampoi je . tak fikir apaapa . fikir enjoyy je . kann? 


terimakasih buat birthday aku birthday paling bermakna dalam hidup aku . terimakasih nora . terimakasih nena . terimakasih chah . terimakasih fila 


ya allah . rindunya aku kat korang semua sahabat -.-


muka masingmasing comell . yelah . kitakan kanakkanak lagi . kann? :D


aku tahu . time ni takde bend lain yang kita pikir melainkan : enjoyy :')


haha . sakann korang ye . aku kat depan sengsara dilambung ombakk :')


dearr friends .
aku dah kawan dengan ramai orang . tapi takde sorang pown yang mampu gantikan korang semua
dear friends
aku dah jumpa macam jenis kawan . tapi takde sorang pown yang mampu nak lawan kegilaan kepala hotakk kau orang semua
dearr friends
aku dah kenal ramai kawan . tapi . takde sorang pown yang mampu tanding kebaikan korang semua
takde sorang pown yang mampu kongsi susah senang aku samasama
korang la yang terbaikk :')
psss : aku rindu gila kuasa triple bergandaganda kat korang . bila nak lepak samasama balik? :D
aku







2 comments

Amirah Zulhijjah said...

hopefully persabahatan korang kekal ye..true friend never end..=)

qiy said...

:D

© Bunga Liar
Maira Gall