Saturday 28 July 2012

bila kawan cakap : aku maafkan kau ;)





* jogett hula hup * ewahhh . happy nya kau lia . kenapa ni kenapa ni? haha . tarapapa , tarapapa . heee :D

eh dahh hari ke berapa ekk kita puasa hari ni? * tengokk kalendarr sat . ehh . dah 8hari laa . cepatnya masa berlalu . dulu kita selalu cakap : masa merangkak . sekarang . masa bukan merangkak lagi . tapi dahh expert . naikk F1 . tu yang laju semacam je :3 . kayy cerita bohongg . tapi part masa sekarang ni berjalan dengan cepat . tu betul :)

back to the topic . bayangkan , korang dalam situasi . korang tengah bergaduhh dengan kawan korang . gaduhh yang agak lama . dekat sebulan . tibatiba , satu hari . entahh kenapa . korang dengan hati yang ikhlas . tegur dia . then slow talk dengan dia . minta maaf . tibatiba dia cakap

okayy . aku maafkan kau? what do you feel? 

kayy . lia dahh bagi sikit hint kat korang . rasa korang dahh paham kot? hee . 

MAHA KUASA ALLAH YANG MEMEGANG HATI KITA SEMUA . SEKEJAP JE DIA BOLEHH BUAT ORANG YANG BENCI KITA MAAFKAN KITA DAN , ORANG YANG KITA SUKA BENCI KITA .

kann?

alhamdulillah . setelahh lama dia 'merajuk' . hari ni . dia sudi jugakk balas text lia . kesudiann dia memaafkan kesalahan lia dahh buat lia rasa macam nak flyingg to the sky je . haha . thankss KA . i owed you big one ;)

kenapa kita orang 'berdiam' . biarr lah menjadi tanda tanya kat korang semua . manusia . mana pernahh lepas dari melakukan kesalahan . kann? heee :)

apa lagi nak cakap? ohh ye . di sebalikk lia tengahh happy ni . lia agak sedihh . sebab . hari ni . kann . hari ni kan . 28hb . korang mesti ingat ada apa dengan tarikh ni . kann? haha * fake laugh . 

monthsarry lia dengan budakk tu . hahahaha . ingat malam tadi ada lah wish . kann? haha . takde pownn . bulan puasa ni langsung taktextt dia pown . hp dia buat hal :3 . haishh . sabar je laa -.-''

kayy . cerita habis :)

buat KA : thanks sudi maafkan aku . hadiah terbesar bulan puasa ni . thankss weyhh :) . kepala lutot aku geletar nak taip mesej then sent kat kau . punya lahh takut hang tak balas . hee ;) . aku taktahu nak cakap apa sebenarnya ni . speechless orang putihh cakap . hee :) semoga tali persahabatan kita kekal sampai bilabila? bila kau susah . kau boring . kau sunyi . carilah aku . insyaallah aku ada . sentiasa ada masa untuk kau weyhh ;) .

untuk DZ : taktahu nak cakap apa . sebab aku memang terasa pown dengan kau . so . takyahh lah aku cakap pape -..- tahun depan je aku cakap * merajukk betolbetol -.-''

lastt




selamat berbuka puasa semua ;)

No comments

© Bunga Liar
Maira Gall