Monday 9 July 2012

entry awal JULAI





holla? heyy i'm back . yayaya . entry pertama untuk bulan julaii . macam biasa . permulaan entry . gambar sebesar alam mesti ada . wajibul ghunnah :D . cunn takk? baru 1st try . berangann japp depan camera . ibu kata . pergi bandarr sarung la style tu . wakkaka . memang takk la kott . turun bandarr naik bus . sampaii bandar leher dahh terjerut dengan tudung tu :)

intro . mak oii . panjang nya . haha . ala normal la tu . dah lama kot lia tak sign in . buat entry baru . sape rindu lia . tekann like kat bawahh tu . haha :D . * perasantann :3

yayaya . permulaan entry julai . cerita 28JUNE :)

hewheww . suka nya kitaa >.<  . dah setengah tahun la kita dengan si cekodokk tu . haha . kejapp je kan :D . aww awww




macam biasa . malam 28 je lia la yang pertama wishh . mengharap dia wishh . adoii . sampaii ke tak hajat tu tak tahu la :D . haha . sokayy . lia menunggu sepanjang hari wish dia . tapi hampehh . takde pown . dah ada ura ura nak merajukk . lia diam je *ngade ngade :3 . bila dah tidur . sedar 2pagi . tengokk hp ada 1 mesej dari dia . ehh . DZ wishh la . cuma lambat je -..- . grrr . baling batu nisan baru tahuu -..-


heyy . cik DZ kita ber speaking BI lah . haha . terabur nya ayat kau sayang . haha . terima kasih sudi wish walaupun kau wish lambat . dah lepas satu hari :3 . sumpah satu hari aku sedih . tengok kau tak wish wish tau >< . dan akhir nya . kau wish gakk :)

shuke nya aku . aku simpann tau benda ni dalam archieve messages aku :) . aku nak tunjuk kat anak cucu kita nanti * tinggi gila angan angan :3 . haha 

yaaaaa . entry habis . pendekkk nya -.-

untuk DANISH ZAINUDDIN . budak gemokk . pakwe tersayang . : sayang . dah setengah tahun lah kita bersama . kejap je kan . haha . lepas tu . dah setahun . ee . kejap nya mokk . kalau kau tanya aku . aku bahagia tak dengan kau . aku dengan bangga cakap guna mike . aku bahagia dengan budak gemok yang dulu sekolah banang jaya ni . haha :) . dulu aku tak yakin kot boleh tahan lama dengan kau . yelah . kau kat seremban . aku johor . tahan ke ni -.-' . alhamdulillah . panjang lagi jodoh kita kan mokk? ngee ><

macam biasa . aku tak harap pape dari kau selain SETIA kau . SAYANG kau kat aku tak berubah walau seinci . aku tak bagi izin . aku tahu kau tahu aku sayang kau gila vavi punya triple kan . dan aku pown tahu yang kau sayang aku gila triple double punya sayang . haha :) . kau tak yah cakap aku dah tahu . 

DANISH . orang kata relay jarak jauh ni payah . betul lah tu . payah nak jumpa . yayaya . totally is right . tapi aku pandang sudut positif . jarang jumpa mean . maksiat tak banyak . melainkan maksiat * zina * hati sebab hari hari aku rindu kau . tapi itu kira okayy la KOT dari zina tangan . kakoi . tangan . muka semua tu . haha :) . sokayy lahh . aku pahamm kau :) . 

DANISH . aku cuma harap . kalau jodoh kita panjang * tolong masin kan doa aku ya allah * kau lah imam yang bakal menjadi imam tok aku nanti . tu je dowhh . aku tak minta pelik pelik . aku taknak kau petik bintang untuk aku . aku taknak kau jadi romeo and juliet tu . aku cuma nak tu je dari kau :) 

DANISH . aku tunggu masa 7 tahun tu nanti . aku tunggu kau bawak aku p karambunai . aku tunggu masa kau bawak aku daki gunung KK tu nanti . ea?

DANISH . TOLONG LAH TUA SAMA SAMA DENGAN AKU :)

selamat malam . entry jiwang . ye lia tahu :)

assalamualaikum >.<




1 comment

OneDropPerfumez said...

amboi bahagianyerr diaaa~... :) hihi

© Bunga Liar
Maira Gall