Thursday 1 November 2012

KEHIDUPAN LEPAS BERPISAH? okayy tak?



sungguh takde kehidupan lepas jadi single . pergi sekolah . jumpa kawan . hoha hoha hoha . bila balik rumah . lepak dalam bilik . tengok hp . kayy start nangis . ahh . perempuan dan air mata macam aur dan tebing . isi dan kuku . garfu dan sudu . haishh -.-''

penat berfikir kenapa lepas 10bulan bersama baru malam tu dia nak break . haha . aku rasa nak gelak sampai jatuh katil . lepas 2kali break . akhirnya . putus betul betul . kayy sambung ketawa :3

BERHUBUNGAN BALIK DENGAN BEKAS KEKASIHMU IBARAT KAMU MEMBACA SEMULA SEBUAH NOVEL YANG KAMU DAH TAHU APA AKHIR CERITA TERSEBUT 

macam aku . dah tahu . satu hari nanti akan break jugak dengan dia . tapi masih degil lagi nak bersama . defakk? *mulut mencarot -.-''

cuma cuma . perpisahan kali ni . takbanyak airmata yang aku keluarkan . dah tahu barangkali yang ni penutup hubungan kita? -.-''

kata ibu . ada orang yang lagi baik tengah tunggu aku . sabar je la . tunggu dengan penuh sabar . erk? ada ke?

totally . aku okayy . taknangis guling guling sampai bengkak mata . tak jerit macam orang sawan semua . haha :3

FAKE LAUGH -.-''

ni bukan aku yang sebenar -.-

No comments

© Bunga Liar
Maira Gall